اعلام جزییات شرکت در آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی

بلاگ سان: جزییات برگزاری بیست و دومین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور اعلام گردید.

اعلام جزییات شرکت در آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، بر این اساس، بیست و دومین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور در روز پنجشنبه ۹ دی طبق قوانین انجام خواهد شد. داوطلبان قبل از نام نویسی اینترنتی جهت شرکت در آزمون، باید نسبت به تشکیل پرونده در سامانه اینترنتی مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اقدام نمایند و فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی معرفی شده باشند، واجد شرایط نام نویسی اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.
ثبت نام جهت شرکت در بیست و دومین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور تا ساعت ۱۲ بامدادان روز چهارشنبه ۱۰ آذر انجام شد.
مدارک تحصیلی دریافتی از دانشگاه محل تحصیل، شامل مدرک نهایی و ریز نمرات کلیه مقاطع تحصیلی که صحت صدور و تعلق آن، به تصدیق و تأیید و مهر و امضای شعبه امور دانشجویی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کشور مربوطه و تأیید وزارت امور خارجه در تهران رسیده باشد.
طبق اعلام وزارت بهداشت، فارغ التحصیلان سال ۲۰۱۴ و بعد از آن در آزمون فوق باید در سامانه مدیریت یکپازچه خدمات کنسولی به آدرس https: //mikhak.mfa.gov.ir تشکیل پرونده داده و کد رهگیری دریافت نمایند. همین طور سوابق تحصیلی قبلی در ایران (مدرک پیش نیاز برمبنای مدرک گرفتن شده در خارج از کشور، شامل دکتری، فوق لیسانس، لیسانس، دیپلم، پیش دانشگاهی و...) و همین طور دانش آموختگان باید درستی مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی خودرا بوسیله سامانه https: //emt.medu.ir/ استعلام کرده و حتما نام گیرنده استعلام را مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتخاب کنند.
در صورتیکه مدرک دریافتی، فوق لیسانس و بالاتر باشد، ارائه پایان نامه تحصیلی به همراه تأییدیه و مهر دانشگاه محل تحصیل، خلاصه ای از رساله به زبان فارسی، CV، مقالات منتشره و کلیه کارهای پژوهشی الزامی است.
در صورت تکمیل بودن کلیه مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده، دانش آموختگان باید آمادگ خودرا برای شرکت در آزمون به کارشناس ارزشیابی (در مرکز خدمات آموزشی) اعلام کنند تا نام آنها در فهرست مرکز خدمات آموزشی ثبت گردد. بعد از آن، دانشآموختگان باید در زمان تعیین شده، نسبت به نام نویسی اینترنتی در سایت https: //www.sanjeshp.ir/اقدام کنند.
در صورت تکمیل نشدن مدارک و اتمام مهلت ثبت نام، این مرکز هیچ نوع مسئولیتی در قبال عدم امکان شرکت دانش آموختگان در آزمون را نخواهد داشت و آنان باید در آزمون های بعدی شرکت نمایند.
کارت شرکت در آزمون بیست و دومین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۷ دی بوسیله سایت مرکز سنجش در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.
داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) خودرا در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.
آزمون در سالن های آزمون الکترونیک یکی از دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار می شود که نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می شود.
بعد از قبولی در آزمون ارزشیابی، طول دوره تکمیلی و تعداد واحدهای درسی برمبنای مصوبات مربوطه توسط مرکز خدمات آموزشی اعلام می شود. معرفی نامه برای طی دوره تکمیلی، فقط بعد از تأیید نمرات در کمیسیون ارزشیابی رشته داروسازی صادر خواهد شد.




منبع:

1400/09/30
14:13:47
0.0 / 5
532
تگهای خبر: آموزش , الكترونیك , اینترنت , خدمات
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
sunblog