وضعیت آموزش نیمسال دوم دانشگاه تهران چگونه است؟

معاونت آموزشی دانشگاه تهران جزئیات ثبت نام و کلاس های آموزشی دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰ -۱۴۰۱ را اعلام نمود.

وضعیت آموزش نیمسال دوم دانشگاه تهران چگونه است؟
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، بر مبنای تقویم آموزشی دانشجویان دانشگاه تهران که از جانب معاونت آموزشی این دانشگاه انتشار یافت، کلاس های آموزشی نیم سال دوم ۱۴۰۰ -۱۴۰۱ دانشجویان تمامی دوره ها از ۱۶ بهمن سالجاری شروع می شود و دانشجویان در تاریخ های ۳۰، ۱ و ۲ اسفند می توانند نسبت به حذف و اضافه خود اقدام نمایند.
همینطور دانشجویان دانشگاه تهران از روز شنبه ۹ بهمن ماه تا ۱۴ بهمن می توانند نسبت به ثبت نام نیم سال دوم تحصیلی خود اقدام نمایند. بر این اساس امتحانات میان ترم دانشجویان هم در ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ شروع می شود و تا اول اردیبهشت ماه ادامه دارد.
دانشجویان تمامی مقاطع دانشگاه تهران در ایام ۳۱ اردیبهشت تا ۱ و ۲ خرداد ماه می توانند نسبت به حذف اضطراری دروس خود اقدام نمایند. کلاس های آموزشی دانشجویان ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۱ آخر می یابد.
طبق تقویم آموزشی دانشگاه تهران، امتحانات آخر ترم نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ دانشجویان از ۲۶ خردادماه ۱۴۰۱ شروع می شود و تا تاریخ ۹ تیرماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.




منبع:

1400/10/07
21:47:07
0.0 / 5
461
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
sunblog