سردرگمی دانشجویان دانشگاه کانادایی در ایام کرونائی

وضعیت ناپایدار آموزش در یک دانشگاه کانادایی به جهت کووید-19، سبب شد که دانشجویان این دانشگاه به شرایط اعتراض کنند و خواهان شرایط منظم تر و سامان یافته تری باشند.

سردرگمی دانشجویان دانشگاه کانادایی در ایام کرونائی
به گزارش بلاگ سان به نقل از گلوبال نیوز، دانشجویان دانشگاه "کلگری"( Calgary) کانادا خواهان راهنمایی روشن تر از طرف مقامات این دانشگاه شدند که شرایط برای آنها مشخص شود کلاس های آنها حضوری است یا آنلاین باقی می ماند.
دانشگاه کلگری در ماه ژانویه اعلام نمود که بازگشت حضوری دانشجویان به محیط دانشگاه را تا تاریخ ۲۸ فوریه به تاخیر می اندازد که علت آن هم نگرانی های حاصل از شیوع کووید-۱۹ بود.
در آن زمان، اد مک کالی رییس دانشگاه کلگری اذعان کرد که آموزش مجازی برای همه، دشوار بوده است.
وی همین طور اعلام نمود که دانشجویان و اساتید باید بطور دقیق بدانند که کلاس های آنها چه زمانی شروع می شود و چه زمانی باید به دانشگاه بازگردند.
اما با گذشت هفته نخست ماه فوریه، اطلاعات دقیقی از این که کلاس های دانشجویان این دانشگاه چگونه برگزار می شود، ارائه نشده است.
به همین دلیل، دانشجویان دانشگاه کلگری مضطرب و نگران هستند و از روند آموزش در دانشگاه خود ناامید شده اند.
نیکول اشمیت رییس اتحادیه دانشجویان دانشگاه کلگری اظهار داشت: روزها می گذرد و اگر دانشگاه به سردرگمی در تصمیم گیری ادامه دهد، دانشجویان به زحمت خواهند افتاد.
وی افزود: ما از مسئولان دانشگاه درخواست راهنمایی و تصمیم گیری دقیق هستیم و می خواهیم بدانیم که ادامه روند برگزاری کلاس های ما در باقی ترم چگونه خواهد بود.
اشمیت اضافه کرد: ما با مسئولان دانشگاه جلساتی برگزار کردیم ولی به نظر نمی رسد که عزمی برای اتخاذ تصمیم گیری دقیق در این رابطه وجود داشته باشد.
اتحادیه دانشجویان دانشگاه کلگری از دانشگاه خود می خواهند که نسبت به هزینه رفت و آمد آنها اقدامی کنند و کمک هزینه هایی را در نظر بگیرند.
این اتحادیه همین طور از دانشگاه می خواهد که هزینه خدماتی را که نمی توانند از آنها استفاده کنند، بطور کامل به دانشجویان بازپرداخت کند.



1400/11/24
20:23:39
0.0 / 5
512
تگهای خبر: آموزش , اساتید , خدمات , دانشگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
sunblog