۹ کشوری که پذیرای دانشجویان اوکراینی هستند

بلاگ سان: کشورهای فنلاند، رومانی، لهستان، فرانسه، آلمان، کانادا، بریتانینا، استرالیا و نیوزلند پذیرای دانشجویان اوکراینی هستند.

۹ کشوری که پذیرای دانشجویان اوکراینی هستند
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا و به نقل از تاپ یونیورسیتیز، بعد از تهاجم روسیه به اوکراین، برنامه تحصیلی هزاران دانشجوی فعلی و دانشجوی آینده در این کشور جنگ زده و سطح بین الملل تحت تاثیر قرار گرفته است. خیلی از دولت های جهان در پشتیبانی از دانشجویان اوکراینی برنامه تحصیلی خودرا تغییر داده اند.
سایت "جامعه دانشگاهیان اوکراینی_آلمانی" ( Deutsch-Ukrainische Akademische Gesellschaft) به دانشجویان اوکراینی موقعیت های تحصیلی در دسترس را پیشنهاد می دهد که اغلب گزینه های ارائه شده برای دانشگاه های اروپایی است. همین طور سایت "علوم برای اوکراین" (Science for Ukraine)، صدها فرصت شغلی را برای دانشگاهیان و پژوهشگران در سراسر جهان و همین طور پیشنهادات اقامتی گردآوری می کند.
"انجمن دانشگاه های اروپایی" (EUA) لیستی از برنامه های حمایتی ملموس از دانشجویان و دانشگاهیان اوکراینی در توییتر منتشر نموده که طیف وسیعی از مقاصد تحصیلی و رشته های دانشگاهی را پوشش می دهد. برمبنای فهرست انتشار یافته در توییتر انجمن دانشگاهیان اروپایی، کشورهای فنلاند، رومانی، لهستان، فرانسه، آلمان، کانادا، بریتانینا، استرالیا و نیوزلند (زلاندنو) پذیرای دانشجویان اوکراینی هستند.




منبع:

1401/01/14
12:56:42
0.0 / 5
393
تگهای خبر: برنامه , دانشگاه , سایت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
sunblog