اعلام جزییات مصاحبه علمی پذیرفته شدگان دکتری پیام نور

بلاگ سان: جزییات و نحوه ثبت نام مصاحبه علمی آزمون دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور سال 1401 اعلام گردید.

اعلام جزییات مصاحبه علمی پذیرفته شدگان دکتری پیام نور
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، کلیه معرفی شدگان به مصاحبه علمی آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ لازم است ضمن مطالعه دقیق و مجدد دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۱ و همین طور اطلاعیه ها و دستورالعمل های این دانشگاه از امروز شنبه هفتم تا روز چهارشنبه دهم خرداد جهت ثبت نام به سامانه مصاحبه دوره دکتری "مدد" به آدرس اینترنتیhttps: //madad.pnu.ac.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل و ارسال مدارک اقدام نمایند.
طبق مصوبه معاونین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مصاحبه علمی دانشگاه پیام نور با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی بصورت حضوری برگزار می شود و جزییات نحوه ثبت نام در سامانه مدد اعلام شده است.
داوطلبان می توانند با ورود به سامانه مصاحبه، با بهره گیری از کد ملی بعنوان نام کاربری و شماره داوطلبی بعنوان کلمه عبور نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند.
در هنگام بارگذاری مدارک به موارد قید شده از قبیل فرمت و حجم پیشنهادی برای ارسال مدارک، دقت لازم به عمل آید.
مدارک تحصیلی شامل کارشناسی و کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه ای با قید معدل (دارندگان مدارک کارشناسی ناپیوسته ملزم به ارائه مدرک کاردانی و کارشناسی با "قید معدل" یا ریز نمرات دارای معدل هستند.
در صورتیکه مدارک تحصیلی فاقد معدل باشد، ارائه اصل ریز نمرات یا گواهی معدل ممهور به مهر محل تحصیل یا گواهی جهت تائید معدل الزامی است، در غیر این صورت امتیاز مدرک تحصیلی قابل محاسبه نیست.
استفاده از سهمیه مربیان برمبنای مفاد مندرج در صفحه شماره ۱۰ راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) سال ۱۴۰۱ مختص اعضاء علمی رسمی آزمایشی و رسمی قطعی تمام دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی است.
مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی نامه صادره از طرف مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی امکان بهره مندی از این سهمیه را دارا هستند.
باتوجه به شرایط خاص و زمان محدود برای انجام مصاحبه اکیدا سفارش شده است، داوطلبان باید در روز و ساعت اعلام شده از جانب مرکز مجری، آمادگی لازم برای حضور در جلسه را داشته باشند تا از تلاقی با مصاحبه های بعدی جلوگیری به عمل آید.
داوطلب لازم است یک ساعت پیش از شروع جلسه مصاحبه در محل برگزاری حضور داشته باشد تا پیش از شروع جلسه، هماهنگی های لازم توسط کارشناسان مربوطه صورت پذیرد. حضور در ساعات دیگر موجب اختلال در نظم و عدم تمرکز تیم اجرائی خواهد بود.
از آنجائی که در زمان مصاحبه ممکنست اساتید نیاز به ارائه مدارکی از داوطلب داشته باشند، به همراه داشتن کلیه مدارک پژوهشی و آموزشی بارگذاری شده در سامانه در زمان مصاحبه الزامی است.
پذیرش داوطلب منوط به ثبت نام در سامانه مصاحبه بوده و در روز مقرر فقط از افرادی مصاحبه به عمل خواهد آمد که مدارک خودرا قبلا بارگذاری کرده اند.
ساعت و آدرس محل برگزاری جلسات مصاحبه متعاقبا بوسیله پیامک توسط مراکز مجری به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد. علاوه بر این هرداوطلب پس ازپایان تاریخ ثبت نام می تواند با مراجعه به سامانه مدد، تاریخ، ساعت و آدرس محل برگزاری جلسات مصاحبه را در صفحه شخصی خود ببینند.




منبع:

1401/03/08
14:46:38
0.0 / 5
410
تگهای خبر: آموزش , اساتید , اینترنت , دانشگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
sunblog