اعلام نتایج اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران

بلاگ سان: نتیجه بررسی اولیه ثبت نام الکترونیکی داوطلبان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ دانشگاه تهران اعلام گردید.

اعلام نتایج اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، نتایج بررسی اولیه ثبت نام الکترونیکی داوطلبان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ دانشگاه تهران اعلام گردید و مصاحبه داوطلبانی که اسامی آنها بعنوان پذیرفته شده اولیه اعلام شده است از روز سه شنبه ۱۷ خرداد ماه شروع می شود و تا ۲۴ خرداد ادامه دارد.
متقاضیان پذیرش دکتری بدون آزمون (استعدادهای درخشان) دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ که فرم ثبت نام خویش را از سامانه جامع آموزشی دانشگاه تکمیل کرده اند، می توانند برای آگاهی از وضعیت بررسی اولیه پرونده الکترونیکی خود با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام در سامانه فوق بوجود آورده اند؛ وارد سامانه مذکور شده و از وضعیت بررسی مدارک ارسالی خود آگاه شوند.
بر این اساس داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه مدارک آنها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه" مشروط" اعلام شده و برای مصاحبه دعوت شده اند و فرصت دارند نسبت به تکمیل مدارکی که تأیید نشده اند و در قسمت توضیحات علل آن ذکر شده، تا زمان مصاحبه اقدام نمایند.
داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه آنها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه" عدم تأیید" اعلام شده است، بر مبنای ضوابط و مقررات درج شده در شیوه نامه؛ واجد شرایط اولیه پذیرش نبوده اند و از لیست داوطلبان حائز شرایط حذف شدند.
جلسات مصاحبه کلیه رشته یا گرایش ها همزمان با جلسات مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون نیمه متمرکز دکتری سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود. بنابراین برنامه دقیق زمانبندی و نحوه برگزاری جلسه مصاحبه علمی از راه وبگاه دانشکده های مرتبط اعلام خواهد شد.
داوطلبان فوق در صورت فراموشی شناسه کاربری و یا رمز عبور خود با ایمیل مرکز انفورماتیک دانشگاه تهران به آدرس Its3@ut.ac.ir مکاتبه کنند.
عرضه معرفی نامه حوزه نظام وظیفه بعنوان گواهی موقت کارشناسی ارشد برای داوطلبان ذکور کفایت می کند.
ضروریست داوطلبان گرامی جهت کسب اطلاعات تکمیلی و اطلاع از تغییرات احتمالی به صورت مستمر به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران به نشانی Academics.ut.ac.ir و سایت دانشکده های ذی ربط رجوع نمایند.
با بیان دانشگاه تهران، نتیجه نهایی بررسی پذیرش داوطلبان بعد از مصاحبه از راه وبگاه این دانشگاه به نشانی https: //academics.ut.ac.ir اعلام خواهد شد.




منبع:

1401/03/16
21:38:00
0.0 / 5
368
تگهای خبر: آموزش , الكترونیك , برنامه , دانشگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
sunblog