فلاحی:

کمیسیون آموزش تخلفات کنکور ۱۴۰۱ را رسیدگی می کند

به گزارش بلاگ سان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به داوطلبان و خانواده های کنکوری سال ۱۴۰۱ قول داد که این کمیسیون سریع و شفاف به تخلفات رخ داده در کنکور سال جاری رسیدگی کرده و در برخورد با متخلفین کوتاهی نخواهد کرد.

کمیسیون آموزش تخلفات کنکور ۱۴۰۱ را رسیدگی می کند
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی توئیترش نوشت: «کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به داوطلبان و خانواده های محترم این عزیزان قول رسیدگی سریع و شفاف به تخلفات رخ داده در کنکور سال جاری رو می دهد و بعد از اثبات، در برخورد با متخلفین کوتاهی نخواهد کرد.»
این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در متن توئیت خود به سخنان رئیس سازمان سنجش کشور استناد کرده که گفته است «تاکنون ۷۰ مورد تخلف کنکوری شناسایی شده است/ دستگیری عوامل فروش وسایل الکترونیکی تقلب».
روزهای ۸ و ۹ و ۱۰ و ۱۱ تیرماه سالجاری کنکور سراسری ۱۴۰۱ در رشته های مختلف تحصیلی در سرتاسر کشور برگزار شد که خبرهایی در ارتباط با تقلب در این آزمون ها منتشر گردید. این در شرایطی است که در ارتباط با کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ هم شائبه هایی در این رابطه وجود داشت.
همچنین عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش بامداد امروز (یکشنبه ۱۲ تیرماه) با حضور در یک برنامه تلویزیونی به تشریح حواشی کنکور سال جاری پرداخت و از شناسایی ۴۸۰ متخلف کنکور سال جاری اطلاع داد و اظهار داشت: اما تقلب به معنای افشای سؤالات یعنی این که داوطلبان پیش از آزمون به سؤالات دسترسی داشته باشند، امکان ندارد. تا اینجا میتوان قسم خورد که تا حالا اتفاق نیفتاده است و تا جلسه آزمون هیچ کس سؤالات را ندیده است.



1401/04/13
19:48:20
0.0 / 5
402
تگهای خبر: آموزش , الكترونیك , برنامه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
sunblog