مهلت انتخاب رشته های بدون آزمون کنکور ۱۴۰۱ امروز آخر می یابد

به گزارش بلاگ سان، مهلت ثبت نام داوطلبان رشته های صرفا برپایه سوابق تحصیلی (بدون آزمون) دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، امروز یکشنبه ۶ شهریور تمام می شود.

مهلت انتخاب رشته های بدون آزمون کنکور ۱۴۰۱ امروز آخر می یابد
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، فرایند ثبت نام داوطلبان رشته هایی که پذیرش آنها در آزمون سراسری مهرماه سال ۱۴۰۱ صرفا بر مبنای سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) است، از روز سه­ شنبه ۱۸ مرداد ماه شروع شد و با یک مرتبه تمدید در تاریخ ۲۴ مردادماه، تا آخر وقت امروز ۶ شهریور ماه ادامه دارد.
داوطلبانی که تا کنون موفق به ثبت نام و انتخاب رشته نشده اند، می توانند تا آخر وقت امروز به سامانه پذیرش دانشجو صرفاً برپایه سوابق تحصیلی رجوع کنند و نسبت به انتخاب حداکثر تعداد ۱۵۰ کدرشته محل از رشته های پذیرش باسوابق تحصیلی در هر گروه آزمایشی که تمایل دارند، اقدام نمایند. همینطور داوطلبانی که فرایند ثبت نام و انتخاب کدرشته محل های تحصیلی را انجام داده اند، در صورت تمایل تا آخر وقت مقرر می توانند نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل های انتخابی خود اقدام نمایند.
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با اصلاحیه دفترچه و رشته های جدید که پذیرش آنها در آزمون سراسری مهرماه سال ۱۴۰۱ صرفا بر مبنای سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) است، اینجا قابل مشاهده می باشد.




منبع:

1401/06/06
23:29:45
0.0 / 5
299
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
sunblog