معاون آموزشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر:

برنامه ای برای غیرحضوری کردن کلاس ها نداریم

به گزارش بلاگ سان، خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ضمن اشاره به آموزش حضوری در نیمسال آینده، اظهار داشت: هیچ برنامه ای برای غیرحضوری کردن کلاس ها نداریم و تا جایی که امکان دارد سراغ سامانه های آموزش مجازی نخواهیم رفت.

برنامه ای برای غیرحضوری کردن کلاس ها نداریم

دکتر کمال غانمی در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: همان گونه که وزارت علوم هم اعلام نمود بازگشایی دانشگاه ها به صورت کاملا حضوری است و همه درس ها شامل تخصصی، عمومی، نظری و عملی حضوری عرضه خواهند شد.

وی اضافه کرد: انتخاب واحد این دانشگاه از ۱۹ شهریورماه آغاز خواهد شد و تا ۲۲ شهریورماه ادامه دارد. آغاز نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱ هم از ۲۷ شهریورماه است. با عنایت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان ارشد و دکتری، زمان ثبت نام این دسته از دانشجویان هم بزودی اعلام خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر اظهار داشت: هیچ برنامه ای برای غیرحضوری کردن کلاس ها نداریم و تا جایی که امکان دارد سراغ سامانه های آموزش مجازی نخواهیم رفت. اگر لازم باشد سامانه ها تنها برای حل تمرین یا بارگذاری برخی فایل های درسی بعنوان فعالیتهای کمک درسی فعال می شوند اما مبنا، حضور استاد در کلاس در نظر گرفته شده است.

غانمی اضافه کرد: هم اکنون نزدیک به یک هزار و ۹۰۰ دانشجوی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.





منبع:

1401/06/14
11:13:07
0.0 / 5
439
تگهای خبر: آموزش , برنامه , دانشگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
sunblog