تمدید مهلت ثبت نام مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود

به گزارش بلاگ سان، اصفهان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان اظهار داشت: مهلت ثبت نام جهت شرکت در «مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود» تا پانزدهم تیرماه تمدید گردید. همچنین، امکان ارائه برخط (آنلاین) برای آن دسته از شرکت کنندگانی که در شهرهای دیگر کشور یا خارج از کشور ساکن هستند، به این رویداد اضافه گردید.

تمدید مهلت ثبت نام مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود

محمد رضا رهبری، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان در گفت و گو با ایسنا، درباب «مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود» اظهار داشت: اهمیت موضوع محیط زیست، بحث آب و زاینده رود و همین طور ضرورت پرداختن به چنین مسائل حیاتی بر کسی پوشیده نیست. از ین جهت، در «مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود»، ما بر آن هستیم تا این مبحث حیاتی را با نگاه و نگاهی علمی در پایان نامه های دانشگاهی پیگیری نماییم.

وی افزود: این مسابقه، ویژه دانش آموختگانی است که در طول دهه ۹۰ از پایان نامه های خود با موضوع زاینده رود دفاع کرده اند. در حقیقت، قالب کلی این مسابقه برگرفته از یک مسابقه بین المللی است که سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی تا حالا هفت دوره از آنرا اجرا کرده و طی آن، دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری، سه دقیقه فرصت دارند در مقابل داوران مسابقه، از پایان نامه خود دفاع کنند.

رهبری، با اشاره به استقبال اهالی علم از این رویداد توضیح داد: در خواست های مکرری جهت شرکت در این رویداد از طرف دانش آموختگانی که در شهرهای دیگر کشور و نیز خارج از کشور ساکن هستند، وجود داشت. به همین خاطر امکان ارائه برخط (آنلاین) پایان نامه ها به «مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود» اضافه گردید و قسمتی از برنامه بصورت برخط اجرا می شود.

وی نیز در ارتباط با تمدید مهلت ارسال آثار به این رویداد و تاریخ برگزاری آن، اعلام نمود: مهلت ارسال آثار جهت شرکت در این مسابقه تا پانزدهم تیرماه ۱۴۰۲ تمدید گردید و برگزاری آن همزمان با اختتامیه همایش ملی «زاینده رود و گاوخونی از بحران تا احیا» خواهد بود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان با قدردانی از همکاری مرکز تحقیقات مطالعات آب دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در برگزاری این رویداد اظهار داشت: امیدواریم همه نهادهای دانشگاهی و غیر دانشگاهی در اطلاع رسانی این رویداد یاریگر ما باشند تا بتوانیم سهم کوچکی از دین بزرگی که همه ما نسبت به زاینده رود داریم ادا کرده و در صورت امکان از انتشار پایان نامه های برتر نیز حمایت نماییم.

علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه، می توانند با مراجعه به نشانی reg.jdisf.ac.ir/pn۸ نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اصفهان به شماره ۰۳۱۳۶۶۸۱۰۷۷ و ۰۹۳۶۶۴۹۰۳۶۱ تماس بگیرند.









منبع:

1402/04/03
11:07:06
0.0 / 5
347
تگهای خبر: برنامه , دانشگاه , شركت , فرهنگی
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
sunblog