مدیرعامل سازمان خدمات شهرداری تهران عنوان كرد

ورود شهرداری تهران به مبحث حاشیه نشینی

به گزارش بلاگ سان، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در مورد ورود شهرداری تهران به مبحث حاشیه نشینی توضیحاتی را عرضه کرد و اظهار داشت: آمارهای موجود در رابطه با حاشیه نشینی ضد و نقیض است و ما از دستگاههای متولی درحال آمارگیری هستیم تا ببینیم حاشیه نشینی کلانشهر تهران چقدر است.

ورود شهرداری تهران به مبحث حاشیه نشینی
احمد احمدی صدر در گفتگو با ایسنا، در مورد برنامه های شهرداری تهران در مورد حاشیه نشینی تهران که در حکم شهردار تهران بعنوان نماینده ویژه از جانب رئیس جمهور هم تاکید شده است، اظهار داشت: زمانیکه شهردار تهران بعنوان نماینده ویژه رئیس جمهور انتخاب شدند یکی از مواردی که در حکم وی بود، پرداختن به مساله حاشیه نشینی بوده و در مورد مساله حاشیه نشینی هم این مورد اخیرا ابلاغ گردیده است.
وی با اشاره به اینکه کمیته ای تشکیل داده ایم که تمام مطالعات انجام شده در گذشته و تجربیاتی که در مورد حاشیه نشینی است را جمع بندی کند، اظهار نمود: نیاز نداریم که اصطلاحا چرخ را از اول اختراع کنیم؛ بلکه اطلاعات مشخص است و وقت تلف کردن بابت این که سناریوی گذشته را تکرار نماییم، اجحاف در حق مردم، وقت و زمانیکه در اختیار ما گذاشته شده، است؛ بنابراین ما در مورد حاشیه نشینی مواردی را در حوزه های اقتصادی، معیشتی، زیرساختی، عمران و.... احصا کردیم تا گزارش این کارگروه ویژه در جلسه شورای سیاستگذاری صدمه های اجتماعی که با حضور آقای زاکانی و استاندار تهران و رئیس شورای اجتماعی کشور برگزار می شود، عرضه شود.
به قول احمدی صدر، به امید خدا کارگروه حاشیه نشینی با قوت کار خویش را ادامه خواهد داد تا طی زمان باقی مانده از مدیریت شهری، حرکت مثبتی در این عرصه ایجاد شود و مردم ثمرات آنرا ببینند.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در مورد عدد حاشیه نشینی در شهر تهران تصریح کرد: ما جمع بندی آمار موجود را انجام می دهیم چونکه آمارهای موجود ضد و نقیض است و ما از دستگاههای متولی درحال آمارگیری هستیم تا ببینیم حاشیه نشینی کلانشهر تهران چقدر است و بطور قطع در آن کارگروه ویژه، گزارش تقدیم مردم می شود.



1402/07/29
08:17:46
0.0 / 5
272
تگهای خبر: برنامه , خدمات , دستگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
sunblog