امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون دكتری وزارت بهداشت

ثبت نام جدید و ویرایش آزمون دكتری تخصصی و پژوهشی سال جاری امروز چهارم تیر ماه اختتام می پذیرد.

امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون دكتری وزارت بهداشت
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، طبق نوبت بندی جدید، در زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت ۱۴ آزمون در بامداد جمعه ۲۷ تیرماه ۹۹، ۲۰ آزمون در عصر جمعه ۲۷ تیرماه ۹۹، ۱۴ آزمون در بامداد شنبه ۲۸ تیرماه ۹۹ و ۱۲ آزمون در عصر شنبه ۲۸ تیرماه ۹۹ و همین طور آزمون مجموعه داروسازی بامداد روز یکشنبه ۲۹ تیرماه ۹۹ برگزار می شود.
مهلت ثبت نام و ویرایش آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۹۹ گروه علوم پایه پزشکی و بهداشت و تخصصی که از روز دوم تیر ماه شروع شده است، امروز چهارم تیرماه ۹۹ اختتام می پذیرد.
باتوجه به مصوبه یازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در خصوص برگزاری آزمون مرحله اول دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی)، حوزه های آزمون دکتری تخصصی که به حد نصاب کافی برای تشکیل حوزه آزمون نرسیده اند، از لیست محل های برگزارکننده آزمون حذف می شوند. بدین سبب داوطلبانی که این حوزه ها را بعنوان محل آزمون خود انتخاب نموده اند، لازم است تا چهارشنبه چهارم تیر ۹۹ نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام نمایند.
در حوزه های حذف شده به هیچ عنوان آزمون برگزار نخواهد شد و چنانچه داوطلبانی که این حوزه ها را انتخاب نموده اند، در موعد مقرر نسبت به تغییر آن اقدام نکنند، این مرکز به ناچار نزدیکترین حوزه ممکن را بطور خودکار برای این دسته از داوطلبان تعیین خواهدنمود.
برمبنای اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ گروه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی تعداد ۱۷ هزار و ۶۸۳ نفر ثبت نام کرده اند.






منبع:

1399/04/05
20:29:18
5.0 / 5
1862
تگهای خبر: رمان
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
sunblog