حجت الاسلام بی آزار تهرانی:

یكی از اهداف استراتژیك دشمن تخریب حجاب است

به گزارش بلاگ سان حجت الاسلام بی آزار تهرانی اظهار داشت: امروزه یكی از اهداف استراتژیك دشمن تخریب حجاب است.

یكی از اهداف استراتژیك دشمن تخریب حجاب است

به گزارش بلاگ سان به نقل از مهر، حجت الاسلام ولی المسلمین احسان بی آزار تهرانی عصر امروز در اجتماع بزرگ دختران انقلاب که در مجموعه شهدای سرچشمه و به صورت مجازی برای مخاطبان برگزار شد، اظهار داشت: حجاب قبل از ورود اسلام به ایران در کشور ما وجود داشته است اما متأسفانه برخی امروزه به دنبال ایجاد این شبهه هستند که آیا اجبار به حجاب وجود دارد یا خیر.
وی تصریح کرد: متأسفانه امروزه برخی در حال دامن زنی به جریانی غربی به نام حجاب الزامی هستند این در شرایطی است که مسئله حجاب ۷ مرتبه در قرآن و به صورت مصداقی مطرح گردیده است.
حجت الاسلام بی آزار تهرانی عنوان کرد: از روزی که پویش دختران انقلاب در فضای مجازی عنوان شد علاوه بر دشمنان بعضی از افراد در داخل کشور هم این مورد را مورد نقد قرار دادند و آنرا عامل دو دستگی خواندند. این در شرایطی است که حاج قاسم هم که معتقد بود دختران بی حجاب هم دختران این کشور هستند به دنبال تأیید بی حجابی نبود بلکه منظور ایشان ضرورت هدایت این افراد به سمت نور بوده است.
وی با اشاره به اینکه امروزه یکی از اهداف استراتژیک دشمن تخریب حجاب است، عنوان کرد: به تعبیر دشمن حجاب محکم ترین دیوار در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان است. حاج قاسم هم وجود خویش را برای امنیت، عزت و خاک کشور فدا کرد و بانوان هم باید با حجاب خود در مقابل دشمن ایستادگی کنند.
وی اضافه کرد: خواسته و مطالبه مشترک همه شهدا حفظ حجاب است. زن بعنوان ریشه خانواده به حساب می آید اما امروزه الفاظی همچون دیده شدن زن برای از بین بردن این ریشه خانواده مطرح می شود که زنان باید با حفظ حجاب خود با آن مقابله کنند.


منبع:

1399/04/21
15:13:53
5.0 / 5
1821
تگهای خبر: فرهنگی
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
sunblog