دفترچه داوطلبان نخستین روز آزمون ارشد منتشر گردید

به گزارش بلاگ سان سخنگوی سازمان سنجش آموزش كشور از انتشار دفترچه سئوالات داوطلبان نخستین روز آزمون كارشناسی ارشد ۹۹ بر روی سایت این سازمان اطلاع داد.

دفترچه داوطلبان نخستین روز آزمون ارشد منتشر گردید
فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار نمود: تعداد ۶۴۷ هزار و ۵۵۴ داوطلب از بامداد امروز پنج شنبه ۱۶ مرداد ماه جاری برای تصاحب صندلی های کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی رقابت خویش را آغاز کردند.

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: بامداد امروز پنج شنبه ۱۶ مرداد تعداد ۳۲۱ هزار و ۵۰۴ داوطلب در ۳۳ رشته امتحانی آزمون دادند. این داوطلبان می توانند دفترچه سئوالات آزمون خویش را از روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده کنند.
زرین اضافه کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ در ۲۳۶ حوزه امتحانی و ۸۰ شهرستان کشور برگزار می گردد و بعد از برگزاری آزمون نتایج اولیه از راه سایت سازمان سنجش آموزش کشور به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه داوطلبان در آزمون هم دهه دوم شهریور ماه از راه سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

به قول وی، گزینش اولیه و نهایی داوطلبان بر مبنای نمره کل حاصل از ۸۰ درصد نمره آزمون و ۲۰ درصد معدل تراز شده دوره کارشناسی است.




1399/05/18
14:54:45
5.0 / 5
1310
تگهای خبر: سایت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
sunblog