منتظری ؛

پیش نویس طرح جمعیت و تعالی خانواده تا یك ماه آینده نهایی می شود

به گزارش بلاگ سان نایب رییس كمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: حداكثر تا یك ماه آینده پیش نویس طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در این كمیسیون نهایی می شود.

پیش نویس طرح جمعیت و تعالی خانواده تا یك ماه آینده نهایی می شود

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در مجلس، اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی مجلس تابحال جلسات گوناگونی را با حضور مسؤلان نهادها، سازمان ها و مراکز علمی و پژوهشی که در حوزه خانواده تلاشهای ارزشمندی داشته اند، برگزار کرده است تا آنان برنامه ها و تجارب خودشان را در این حوزه ارائه نمایند.
وی با اشاره به اینکه در این جلسات نقطه نظرات، طرح ها و پیشنهادات مسؤلان دستگاه های ذیربط مورد بررسی قرار گرفت، افزود: همینطور کلیات طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در مجلس دهم به تصویب رسید که ما آنرا بعنوان محور و دستور کار خود قرار دادیم.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با استفاده از تجارب پرارزش نهادها، سازمان ها و تشکل هایی که در حوزه جمعیت و تعالی خانواده فعالیت نموده اند و همینطور با استفاده از ظرفیت کمیسیون فرهنگی، در حال بررسی مفاد طرح جامع تعالی و جمعیت خانواده هستیم.
منتظری با اشاره به اینکه اشکالاتی در مواد این طرح وجود داشت که در حال مرتفع ساختن آن و همینطور بررسی تبصره ها و مواد الحاقی به آن هستیم، اظهار داشت: قرار بر این است که حداکثر تا یک ماه آینده پیش نویس طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده را نهایی نماییم.
نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: جلسات فوق العاده ای جهت بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در حال برگزاری است تا بتوانیم هر چه سریع تر این طرح را تصویب و تبدیل به قانون نماییم.
وی اظهار داشت: در هفته جاری مقرر است از مسؤلان سازمان ها و دستگاه هایی چون آموزش و پرورش، صدا و سیما، وزارت علوم، وزارت بهداشت و سازمان تبلیغات اسلامی جهت حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس دعوت به عمل بیاید چون که این دستگاه ها در حوزه فرهنگ سازی نقش عمده ای دارند.
منتظری تصریح کرد: هدف از برگزاری این جلسه آن است که این دستگاه ها پیشنهادات خویش را درباره طرح جمعیت و تعالی خانواده ارائه نمایند چون که ما معتقدیم اگر دستگاه های ذیربط در جریان مفاد این طرح نباشند و ما در کمیسیون فرهنگی به تنهایی این مورد را مورد بررسی قرار دهیم، با یکسری موانع مواجه می شویم.

1399/06/20
11:22:43
5.0 / 5
1117
تگهای خبر: برنامه , دستگاه , فرهنگی
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
sunblog