نتایج چند برابر ظرفیت دكتری امشب اعلام می شود

به گزارش بلاگ سان سخنگوی سازمان سنجش آموزش كشور از اعلام نتایج چند برابر ظرفیت دكتری سال ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در ساعت ۸ امشب اطلاع داد.

نتایج چند برابر ظرفیت دكتری امشب اعلام می شود
فاطمه زرین آمیزی در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب، اظهار نمود: اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مرحله بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری، مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ ساعت ۲۰ امشب پنج شنبه ۲۰ شهریور ماه سالجاری اعلام می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متقاضیانی که بر مبنای کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ مجاز به انتخاب رشته شده و کدرشته محل های انتخابی خویش را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت کرده اند، می توانند کارنامه نتیجه انتخاب رشته خویش را از ساعت ۲۰ امشب ۲۰ شهریورماه ۹۹ مشاهده کنند.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، تصریح کرد: از تمامی متقاضیانی که در کدرشته محل های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم هستند، دعوت شده است که با عنایت به نکات زیر به منظور انجام مصاحبه به سایت اطلاع رسانی هر یک از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ذیربط رجوع کنند.

به گفته وی، منحصراً متقاضیانی می توانند نسبت به رفتن به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی برای انجام مصاحبه اقدام نمایند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج کرده و حد نصاب نمره علمی لازم را مطابق کارنامه کسب کرده باشند. همینطور متقاضیانی که بر مبنای کارنامه منتشره در سایت سازمان سنجش در کدرشته محل های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم هستند، لازم است مطابق با اطلاعیه دانشگاه های مربوط که از ۲۳ شهریور ۹۹ در سایت اطلاع رسانی دانشگاه ها منتشر می شود، به منظور انجام مراحل مختلف مصاحبه اقدام نمایند.

زرین اظهار داشت: آن دسته از متقاضیانی که در مرحله ارزیابی تخصصی شرکت کرده و در ردیف پذیرفته شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ قرار می گیرند، مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ نخواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان رشته امتحانی مدرسی معارف اسلامی (کد ۲۱۸۰) باید حداکثر تا ۷ روز بعد از انتشار اطلاعیه، برای طی مراحل پذیرش به سایت اطلاع رسانی معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان (به نشانی www.asatid.org) رجوع کنند و ضمن ثبت نام در این سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از جانب معاونت مذکور باشند.

وی اضافه کرد: عدم ثبت نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می شود و در گزینش نهایی، وضعیت علمی متقاضیانی که نتیجه مراحل مذکور از جانب معاونت مذکور به صورت منفی به این سازمان اعلام گردد، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

زرین اظهار نمود: همه متقاضیانی که در کدرشته محل های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی هستند، باید به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت های عمومی با رفتن به لینک مربوط در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در درگاه این سازمان، از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ شهریور ۹۹ با پرداخت مبلغ ۶۰۰ هزار ریال (۶۰ هزار تومان) به صورت اینترنتی، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت نمایند.

زرین خاطرنشان کرد: متقاضیانی که نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت های عمومی اقدام نکنند، از گزینش نهایی حذف خواهند شد.

به گفته وی، گزینش نهایی متقاضیان در هر کدرشته محل بر مبنای نمره کل نهایی حاصل از نمره علمی آزمون متمرکز (نمره کل اولیه- ۵۰ درصد در شیوه پذیرش آموزشی- پژوهشی و ۳۰ درصد در شیوه پذیرش پژوهش محور) و نمرات مراحل مختلف ارزیابی تخصصی (مطابق با دفترچه شماره ۱ آزمون) و با عنایت به اولویت کدرشته محل هایی که برای مصاحبه معرفی شده اند، صورت خواهد گرفت.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمود: همه متقاضیانی که اقدام به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در سایت دانشگاه مذکور کرده اند، به منظور اطلاع از نحوه و چگونگی انجام مراحل ارزیابی تخصصی از متقاضیان و سایر مراحل گزینش به درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه رجوع کنند. عدم اقدام و یا رجوع معرفی شدگان به منظور مصاحبه و انجام مراحل ارزیابی تخصصی به منزله انصراف از پذیرش در آن رشته محل است.





منبع:

1399/06/22
12:34:42
5.0 / 5
1189
تگهای خبر: اساتید , سایت , شركت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
sunblog