مركز ملی آمار انگلیس:

خودكشی میان دختران و زنان جوان انگلیس دو برابر شده است

بنابر اعلام مركز آمارهای ملی انگلستان، آمار خودكشی میان دختران جوان ۱۰ تا ۲۴ سال این كشور نسبت به ۷ سال قبل دو برابر شده است.

خودكشی میان دختران و زنان جوان انگلیس دو برابر شده است

به گزارش بلاگ سان به نقل از مهر به نقل از ایندیپندنت، میزان خودکشی در بین دختران نوجوان و جوان انگلیس طی ۷ سال قبل دو برابر شده است.
بنابر اعلام مرکز آمارهای ملی انگلستان، شمار دختران جوان ۱۰ تا ۲۴ سال این کشور از سال ۲۰۱۲ تابحال ۹۴ درصد افزایش یافته و از ۸۱ درصد به ۱۵۹ درصد در سال ۲۰۱۹ رسیده است.
به طور کلی سال قبل هزار و ۲۹۹ دختر جوان بر اثر خودکشی جان خویش را از دست داده اند و این رقم از سال ۲۰۰۴ تابحال به بیشترین میزان خود رسیده است.
کارشناسان انگلستان نسبت به افزایش خودکشی در بین زنان جوان ابراز نگرانی کرده و نقش رسانه های اجتماعی را در این امر بسیار مؤثر دانسته اند.
تام مادرز یکی از کارشناسان این کشور آمار خودکشی در بین زنان جوان انگلیس را نگران کننده خوانده و گفته است: آزار و اذیت های جنسی، فشار مدرسه، نژاد پرستی، اختلافات خانوادگی و غیره از عواملی است که باعث صدمه به سلامت روان دختران و زنان جوان شده و آنها را به سمت خودکشی سوق می دهد.
به طور کلی آمار خودکشی در انگلیس سال ۲۰۱۹ نسبت به سال ۲۰۱۸، ۶ درصد رشد یافته و سال ۲۰۱۹ مجموعاً ۵ هزار و ۳۱۶ نفر بر اثر خودکشی جان خویش را از دست داده اند.


منبع:

1399/06/23
21:33:10
5.0 / 5
1149
تگهای خبر: رسانه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
sunblog