فردا آخرین مهلت انتخاب رشته مجازین كنكور

به گزارش بلاگ سان سخنگوی سازمان سنجش آموزش كشور از انتخاب رشته بیش از 69 هزار داوطلب در آزمون سراسری سال 99 آگاهی داد و اظهار داشت: مهلت انتخاب رشته پذیرفته شدگان اولیه این آزمون فردا اختتام می پذیرد.

فردا آخرین مهلت انتخاب رشته مجازین كنكور
فاطمه زرین آمیزی در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار نمود: انتخاب رشته مجازین کنکور از روز چهارشنبه دوم مهر شروع شد. مجازین این آزمون تا فردا شنبه پنجم مهر ماه جاری فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اشاره کرد: تعداد ۱۷۵ هزار و ۸۴۹ داوطلب در رشته های با آزمون کنکور پذیرفته خواهند شد.

وی ادامه داد: به دنبال انتشار دفترچه های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۹، رشته های جدید (علاوه بر موارد درج شده در دفترچه های راهنمای انتخاب رشته) و اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور نیز منتشر گردید و متقاضیان می توانند برمبنای ضوابط مندرج در دفترچه های راهنمای مذکور و مندرجات این اطلاعیه تا فردا شنبه پنجم مهر به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

زرین اضافه کرد: در کنکور امسال در گروه آزمایشی ریاضی و فنی تعداد ۱۲۵ هزار و ۴۲۰ داوطلب، در گروه آزمایشی تجربی تعداد ۳۵۲ هزار و ۹۲۳ نفر، در گروه آزمایشی علوم انسانی ۳۱۴ هزار و ۴۷۱ داوطلب، در گروه آزمایشی هنر ۸۰ هزار و ۸۶ داوطلب و در گروه آزمایشی زبان نیز تعداد ۱۲۹ هزار و ۵۰۶ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند.

وی اظهار داشت: داوطلبان باید دقت داشته باشند در صورت اتمام پروسه انتخاب رشته، حتما شماره رسید ۱۵ رقمی توسط سیستم در اختیار کاربر قرار می گیرد.





منبع:

1399/07/05
23:42:35
5.0 / 5
1023
تگهای خبر: سیستم
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
sunblog