واكنش وزارت بهداشت به درخواست تعویق آزمون پذیرش دستیار تخصصی

بلاگ سان: معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی با صدور اطلاعیه ای نسبت به درخواست های گوناگون داوطلبان شركت در چهل و هشتمین دوره آزمون های پذیرش دستیار تخصصی در اسفند ماه 99 در خصوص تعویق این امتحان به سبب تغییر منابع آزمون واكنش نشان داد و هرگونه تغییر قابل توجه و بدون اطلاع قبلی در منابع این آزمون را تكذیب نمود.

واكنش وزارت بهداشت به درخواست تعویق آزمون پذیرش دستیار تخصصی
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، در متن این اطلاعیه آمده است: باتوجه به درخواست های گوناگون داوطلبان شرکت در چهل و هشتمین دوره آزمون های پذیرش دستیار تخصصی در اسفند ماه ۹۹ در خصوص تعویق این امتحان به سبب تغییر منابع به اطلاع می رساند هیچ تغییر قابل توجه و بدون اطلاع قبلی در منابع آزمون ها انجام نگرفته است.
بر طبق این گزارش همین طور تغییر منابع درس های جراحی عمومی، زنان و زایمان و ارتوپدی از سال قبل اعلام شده و عدم رعایت آن منجر به مشکل حقوقی می شد. پس با توجه به وضعیت تاخیر در اعلام منابع به سبب شرایط پاندمی کووید-۱۹، حجم برخی از منابع حتی المقدور کم شد. تغییر در منبع بیماری های قلب و عروق نیز باوجود نظر کارگروه های محترم بورد تخصصی قلب و عروق و بورد پزشکی عمومی و تغییر در منابع پنج درس مینور (پاتولوژی، فارماکولوژی، رادیولوژی، گوش-گلو و بینی و بیماریهای پوست) نیز به سبب شرایط پاندمی کووید-۱۹ جهت اجرا از سال بعد موکول شد.

همین طور معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شده است که از زمان اعلام رسمی اپیدمی کووید-۱۹ در کشور این معاونت با هدف کمترین لطمه به آموزش، آموزش دهندگان و فراگیران علوم پزشکی و حداقل عقب افتادگی در دوره های آموزشی با صدور بیش از ۲۵ بخشنامه با همکاری دانشگاهها مبادرت به هدایت پروسه آموزش در سطح کشور نموده است.




منبع:

1399/07/24
11:03:02
5.0 / 5
794
تگهای خبر: حقوقی , رمان , شركت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
sunblog