در گفت وگو با بلاگ سان اعلام شد

زمان آغاز آموزش دانشجویان دكتری

به گزارش بلاگ سان سخنگوی سازمان سنجش آموزش كشور با تاكید بر اینكه پذیرفته شدگان دكتری تا ۱۰ آبان ماه جاری فرصت اعتراض دارند، اظهار داشت: شروع نیمسال تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی با عنایت به ضوابط، شرایط و امكانات موجود آنها خواهد بود.

زمان آغاز آموزش دانشجویان دكتری
فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار نمود: نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی روز پنجشنبه، اول آبان ماه سالجاری انتشار یافت، افرادی که اسامی آنها بعنوان پذیرفته شدگان نهایی هر یک از کدرشته محل های تحصیلی اعلام شده است، برای اطلاع از زمان ثبت نام از روز سه شنبه، ۶ آبان می توانند به سایت اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی خود رجوع کنند.
ایشان در ادامه در مورد زمان شروع سال تحصیلی پذیرفته شدگان دکتری، خاطرنشان کرد: بر مبنای برنامه زمانی اعلام شده شروع نیمسال تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی با عنایت به ضوابط، شرایط و امکانات موجود آنها خواهد بود.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: با عنایت به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج اولیه می توانند حداکثر تا تاریخ ۱۰ آبان به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی این سازمان به آدرس http: //darkhast.sanjesh.org رجوع و درخواست خویش را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.
زرین تصریح کرد: بعد از ثبت درخواست داوطلبان آزمون فوق، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از راه پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند بعد از دریافت شماره و کدرهگیری از راه پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http: //rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود آگاه شوند.
وی اظهار داشت: بدیهی است به مواردی که از طرق دیگر و یا پس از تاریخ ۱۰ آبان ۹۹ واصل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. همینطور متقاضیان
درصورت ضرورت می توانند سوال یا سوالات خویش را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در بین بگذارند.




منبع:

1399/08/03
23:52:45
5.0 / 5
884
تگهای خبر: برنامه , خدمات , سایت , سیستم
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
sunblog