در گزارش بلاگ سان مطرح شد؛

اعطای جهیزیه به نیازمندان سراسر كشور به صورت ماهانه توسط خیرین

مدیرعامل بنیاد بین المللی صلوات اظهار داشت: ماهانه بین 20 الی 30 عدد جهیزیه میان نیازمندان شناسایی شده كشور توزیع می شود و به مناسبت اعیاد ربیع الاول نیز 32 عدد جهیزیه به این عزیزان اعطا شد.

اعطای جهیزیه به نیازمندان سراسر كشور به صورت ماهانه توسط خیرین
فاطمه نام آور راد مدیرعامل بنیاد بین المللی صلوات در گفتگو با خبرنگار مهر، درباب اقدامات این مجموعه خیریه اظهار داشت: مجموعه بنیاد صلوات یک نهاد مردمی است که از ۱۰ سال پیش تا حالا فعالیت خودرا آغاز نموده و در زمینه های فرهنگی، مذهبی، هنری، اجتماعی و غیره فعالیت می کند. وی با اعلان اینکه بنیاد صلوات دارای بیش از ۱۰۰ هزار عضو و خیر است، اضافه کرد: این مجموعه به همت خیرین فعال است و ازجمله مهمترین اقدامات ثابت ما تهیه جهیزیه برای نیازمندان، سرپرستی ایتام، ساخت مسجد و مدرسه در نقاط محروم، اعزام زائر اولی ها به مراکز زیارتی و توزیع بسته های ارزاق میان خانواده های محروم است. مدیرعامل بنیاد بین المللی صلوات درباب تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیز توضیح داد: تهیه جهیزیه از برنامه های ثابت و ماهانه ماست و هر ماه حدود ۲۰ الی ۳۰ جهیزیه میان خانواده های نیازمند و شناسایی شده در سطح کشور توزیع می شود. این ماه نیز در روز ۱۷ ربیع الاول و به مناسبت ولادت پیامبر اکرم سلام الله علیها ۳۲ جهیزیه میان زوج های جوانی که چندین سال به سبب عدم امکان تهیه جهیزیه در انتظار ازدواج بودند، توزیع شد.
نام آور راد با اشاره بر اشتغالزایی و کارآفرینی برای نیازمندان نیز عنوان کرد: یکی از رویکردهای اصلی ما کارآفرینی خصوصاً توانمندسازی افراد نیازمند است. در همین راستا نیز با شناسایی این افراد به آنها وام اشتغال زایی اعطا می شود و پروسه کارآفرینی و توانمندسازی آنها برای کسب درآمد شخصی انجام می شود. در مرحله بعدی نیز بازارهای فروش محصولات آنها تامین می شود و بطور کلی نیازمندان از مرحله کارآفرینی و توانمندسازی تا رسیدن به درآمد پایدار مورد حمایت مجموعه ما قرار می گیرند. وی ادامه داد: دراین زمینه زنان بی سرپرست و سرپرست خانوار در اولویت توانمندسازی ما قرار دارند و تا حالا نیز مشاغل فراوانی در سطح کشور به وجود آمده است. مدیرعامل بنیاد بین المللی صلوات افزود: یکی دیگر از برنامه های ماهانه و ثابت ما شناسایی ایتام، سرپرستی و حمایت مالی از آنهاست. این امر به صورت ماهانه انجام می شود و هر ماه برخی از این کودکان شناسایی و مورد حمایت مالی ما قرار می گیرند. نام آور راد درباب دیگر اقدامات این مجموعه توضیح داد: اعزام زائر اولی ها به بقاع متبرکه همچون مشهد، قم و جمکران، ساخت مسجد و مدرسه در نقاط محروم کشور با کمک خیرین از دیگر اقدامات این مجموعه است. وی درباب اقدامات بنیاد صلوات در روزهای کرونا نیز عنوان کرد: از شروع شروع کرونا پویش «هر خانه یک کارگاه تولید ماسک» را راه اندازی کردیم و به میزان بسیار زیادی ماسک و مواد ضدعفونی تولید کردیم. بطوریکه به شمار زیادی از خانوارهای نیازمند در سراسر کشور کمک کردیم. بعلاوه بعد از فرمان مقام معظم رهبری درباب پشتیبانی از نیازمندان نیز در زمینه کمک معیشتی و توزیع بسته های ارزاق و معیشتی فعالیت کردیم و در طول این زمان بیش از ۱۰ هزار بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع شده است.


منبع:

1399/08/19
22:58:43
5.0 / 5
673
تگهای خبر: برنامه , رمان , فرهنگی
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
sunblog