امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون دستیاری

بلاگ سان: مهلت ثبت نام چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی امروز شنبه، 13 دی اختتام می پذیرد.

امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون دستیاری
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، ثبت نام چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی که از روز شنبه، ۶ دی ماه بوسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس Sanjeshp.ir شروع شده است، امروز شنبه، ۱۳ دی اختتام می پذیرد. داوطلبان در مهلت باقی مانده می توانند نسبت به ثبت نام و یا ویرایش فرم ثبت نام و تکمیل مدارک خود اقدام نمایند.
آزمون کتبی چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی رأس ساعت ۹ بامداد روز پنجشنبه، ۷ اسفند بطور همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می گردد و کارت ورود به جلسه آزمون فوق در هفته منتهی به آزمون بوسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.
تعداد سئوالات آزمون ۲۰۰ سوال تستی چهار گزینه ای است که به هر سوال با پاسخ صحیح ۳ نمره مثبت و به هر پاسخ اشتباه یک نمره منفی تعلق می گیرد. به سوالات بدون پاسخ نمره ای تعلق نمی گیرد. به هر سوال که بیش از یک گزینه پاسخ داده شده باشد یک نمره منفی تعلق می گیرد.
چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در ۵ گروه آموزشی شامل (آسیب شناسی، پوست، فارماکولوژی، نورولوژی، روانپزشکی و اخلاق پزشکی)، (ارتوپدی، گوش و حلق بینی، اورولوژی، چشم، آمار و اپیدمیولوژی و رادیولوژی)، (کودکان و عفونی)، (داخلی و قلب) و (جراحی عمومی، زنان) برگزار می گردد و نمره هر گروه درسی، مطابق با روش های علمی تراز سازی، تراز علمی شده و به درصد محاسبه می گردد.




منبع:

1399/10/14
14:06:37
0.0 / 5
386
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , سایت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
sunblog