آغاز ثبت نام تكمیل ظرفیت آزمون ارشد علوم پزشكی از امروز

بلاگ سان: ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 99 از امروز 20 دی ماه شروع می شود.

آغاز ثبت نام تكمیل ظرفیت آزمون ارشد علوم پزشكی از امروز
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت در بعضی از رشته محل ھای شھریه پرداز در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ بوسیله مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام گردید. براین اساس ظرفیت پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت دوره ھای شھریه پرداز ۶۶ نفر در ۳۳ رشته محل است.
همین طور داوطلبان طی روزهای شنبه و یکشنبه ۲۰ و ۲۱ دی ماه به مدت دو روز می توانند با وارد کردن کد رھگیری نسبت به انتخاب رشته محل ھای مربوط به مرحله تکمیل ظرفیت، اقدام نمایند. همین طور تمامی افرادی که در اولین مرحله مجاز به انتخاب رشته محل بوده اند، مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت هستند.
بر این اساس نتایج مرحله تکمیل ظرفیت در نیمه اول بھمن ماه بوسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواھد شد. با توجه به این که رشته محل جدید اضافه نشده است، پس داوطلبان استعداد درخشان بدون آزمون مجاز به انتخاب رشته محل مخصوص استعداد درخشان نیستند و استعداد درخشان های رشته های با آزمون نیز با رعایت کلیه ضوابط مجاز به انتخاب محل ھستند.
زمان آغاز به تحصیل پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت، توسط دانشگاه پذیرنده تعیین و اعلام خواھد شد.
افرادی که در اولین مرحله قبول شده و مجدداً در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کرده و پذیرفته شوند، پذیرش اولین مرحله آنھا لغو شده و قابل بازگشت نیست و دانشگاھ ھای محل پذیرش اولیه موظفند در صورتی که پذیرفته شدگان قبلی در مرحله تکمیل ظرفیت در دانشگاه دیگری پذیرش شوند، تسھیلات آموزشی لازم برای انتقال به محل پذیرش جدید را فراھم آورند و با جابجایی ایشان مخالفت نکنند.
برمبنای بخشنامه آموزشی دوره ھای کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، ھر گونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع است بدین سبب با توجه به این که محل پذیرش را خود فرد و با آگاھی کامل تعیین کرده، پس ھیچگونه تغییر در محل پذیرش بعد از اعلام نتایج انجام نخواھد گرفت.




منبع:

1399/10/20
23:02:15
0.0 / 5
418
تگهای خبر: آموزش , برنامه , دانشگاه , سایت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
sunblog