مقامات دانشگاهی استرالیا هشدار دادند؛

تأثیر كاهش دانشجویان بین المللی بر نیروی كار آینده استرالیا

بلاگ سان: مقامات بخش دانشگاه های استرالیا اخطار دادند که در صورت تداوم عدم حضور دانشجویان بین المللی، کیفیت نیروی کار این کشور گرفتار صدمه خواهد شد.

تأثیر كاهش دانشجویان بین المللی بر نیروی كار آینده استرالیا
به گزارش بلاگ سان به نقل از گاردین، این اخطار بعد از آن منتشر گردید که رئیس ایالت ویکتوریای استرالیا اعلام نمود مقامات این ایالت قادر به کمک برای ورود حدودا ۱۶۵ هزار دانشجوی بین المللی به این کشور نیستند.
با نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی ۲۰۲۱ میلادی در استرالیا، خیلی از دانشجویان خارجی از تصمیم خود برای ادامه تحصیل در این کشور منصرف شده اند.
"آن ماری لانزداون" مدیر اجرایی دانشگاه های استرالیا در ارتباط با حضور دانشجویان بین المللی در این کشور اظهار نمود: ارزش دانشجویان بین المللی فقط به علت سهم آنها در تأمین منابع اقتصادی دانشگاه نیست. این دانشجویان رهبران و مدیران آینده هستند و کمک می کنند که نفوذ استرالیا در جهان بیشتر شود.
بدین سان اگر انصراف این دانشجویان از حضور در استرالیا تداوم پیدا کند، کیفیت نیروی کار این کشور گرفتار افت قابل توجه می شود.
در دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی، حدودا یک چهارم کل مسافران استرالیا، دانشجویانی بودند که ویزای موقت داشتند و این کشور را ترک می کردند. حدودا یک پنجم این افراد را دانشجویان چینی تشکیل می دادند.





منبع:

1399/11/10
16:51:00
0.0 / 5
334
تگهای خبر: دانشگاه
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
sunblog