مدیر توسعه سازمان دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی خبر داد

تكرار آزمون های غیرحضوری سال ۹۹

بلاگ سان: مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از برگزاری مجدد 92 آزمون شغلی و عمومی تا آخر سال آگاهی داد.

تكرار آزمون های غیرحضوری سال ۹۹
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، سید جواد امامی زاده ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: از شروع سال ۹۹ تا حالا پنج آزمون بهبود مدیریت و ۸۷ آزمون شغلی، عمومی، بهبود مدیریت و توجیهی بدو خدمت به صورت غیرحضوری برگزار شده است که از اواخر بهمن ماه تا آخر سال این ۹۲ آزمون باردیگر تکرار می شود.
بگفته وی این آزمون ها با همکاری معاونت های امور بهداشتی، درمان، غذا و دارو، آموزشی و مدیریت های گزینش، آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شده است.
مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اشاره کرد: باتوجه به درخواست همکاران دانشگاه مجدداً دسترسی لازم برای شرکت کارکنان واجد شرایط در آزمون های مذکور فراهم گشته است.
مهندس امامی زاده در ادامه اظهار داشت: متقاضیانی که در آزمون های قبلی شرکت نکرده و یا موفق به کسب نمره قبولی نشدند می توانند جهت شرکت در آزمون به سامانه azmoon.sbmu.ac.irمراجعه کنند.
بگفته وی، منابع آموزشی دوره های مذکور در سامانه آزمون های الکترونیکی آموزش کارکنان واجد شرایط در قسمت کتابخانه دیجیتال قابل دسترسی است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، مهندس امامی زاده تصریح کرد: متقاضیان برای اطلاع از لیست و جزئیات آزمون های در حال اجرا شامل تاریخ و شرایط مخاطبان می توانند به سامانه آموزش کارکنان به آدرس training.sbmu.ac.ir مراجعه کنند.




منبع:

1399/11/19
22:01:56
0.0 / 5
386
تگهای خبر: آموزش , الكترونیك , دانشگاه , رمان
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
sunblog