امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشكی

بلاگ سان: مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی سال 1400 که از 23 اسفند ماه شروع شده بود، آخر وقت امروز دوشنبه 25 اسفندماه اختتام می یابد.

امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشكی
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، داوطلبانی که در مهلت تعیین شده، ھزینه ثبت نام را پرداخت کرده اند ولی به سبب اتمام مھلت ثبت نام نتوانسته اند نام نویسی خودرا تکمیل کنند نیز می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش و یا تکمیل مدارک در زمان یاد شده اقدام نمایند.
همین طور افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند نیز می توانند در مهلت مجدد تعیین شده آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی ثبت نام کنند.
به دنبال سوال مکرر داوطلبان درباب سھمیه بومی، مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام نمود که ھر داوطلب علاوه بر انتخاب سھمیه آزاد یا رزمنده، در صورت واجد شرایط بودن می تواند سھمیه بومی را نیز انتخاب نماید.
همین طور محل ستاندن تعھد ھمان استان بومی(۱و۲) است که داوطلب آن حائز یکی از ۳ شرط مندرج در دفترچه انتخاب رشته آزمون است. محل ستاندن تعھد ھیچ ربطی به محل پذیرش آزمون مقطع کارشناسی ارشد ندارد.
طبق ضوابط مندرج در دفترچه راھنمای ثبت نام، ھر گونه مغایرت در معدل سبب متخلف محسوب شدن داوطلب خواھد شد. بدین سبب داوطلبان باید در درج معدل، نھایت دقت به عمل آورند.
بعد از پرداخت ھزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، داوطلب باید با وارد نمودن کد ملی خود از گزینه ثبت نام جدید و پرداخت ھزینه مبادرت به ثبت نام کند.




منبع:

1399/12/26
14:04:47
0.0 / 5
457
تگهای خبر: آموزش , سایت
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
sunblog