در گزارش بلاگ سان مطرح شد؛

توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی میان خانواده های نیازمند به همت جهادی ها

به گزارش بلاگ سان مسئول قرارگاه شهید محمد عبدی اظهار داشت: همزمان با اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال نو، ۲۵۰ بسته معیشتی و حمایتی میان خانواده های نیازمند شهر تهران توزیع شد.

توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی میان خانواده های نیازمند به همت جهادی ها
مهدی اخگری مسئول قرارگاه شهید محمد عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اقدامات این گروه جهادی اظهار داشت: با عنایت به سخنان گذشته رهبر معظم انقلاب در خصوص انجام کمک مومنانه و دست گیری از هموطنان نیازمند، اعضای قرارگاه جهادی شهید عبدی مبادرت به تقویت خدمات جهادی خود بخصوص با این محور کردند. وی در این خصوص توضیح داد: در همین راستا هم طی روزهای گذشته ۲۵۰ بسته معیشتی و حمایتی میان ۲۵۰ خانواده نیازمند شهر تهران، به همت این گروه جهادی توزیع شد. اخگری با اشاره به اینکه این بسته ها به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سال نو به هموطنان نیازمند اعطا شده است، اضافه کرد: این بسته ها در ۵ نقطه از شهر ازجمله مناطق حاشیه ای پایتخت و میان خانوارهای از پیش شناسایی شده، پخش گردید تا گوشه ای از مشکلات خانواده ها در روزهای نوروز رفع گردد.

مسئول قرارگاه شهید محمد عبدی خاطرنشان کرد: بسته های معیشتی توزیعی هر کدام به ارزش یک میلیون تومان بود که به همت خیرین شرق تهران و با کمک اعضای گروه جهادی شهید عبدی تهیه، بسته بندی و توزیع شد. این سبدهای حمایتی شامل گوشت، برنج ایرانی، ماکارونی، رب، قند، شکر، رشته، پنیر، چای، حبوبات و غیره بود. اخگری با اشاره بر دیگر فعالیتهای این گروه جهادی اظهار داشت: مجموعه شهید عبدی حدودا متشکل از ۷۰ عضو ازجمله نوجوانان، جوانان، بانوان، خانواده و غیره است و در اعیاد و مناسبت های مختلف هم برگزاری مراسم با حضور خانواده های نوجوانان را داریم. وی افزود: این گروه جهادی به صورت هفتگی مبادرت به توزیع غذای گرم میان خانواده های نیازمند و مستمند بخصوص در محدوده شرق تهران می کند. بعلاوه توزیع اقلام اولیه زندگی، البسه، کارت هدیه، بسته های بهداشتی و غیره به صورت مستمر و شناسایی خانوارها بی سرپرست و رسیدگی به آنها از دیگر اقدامات این گروه است.


منبع:

1400/01/14
13:10:43
0.0 / 5
406
تگهای خبر: جوانان , خدمات , مراسم
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
sunblog