اعلام زمان بازگشایی خوابگاه های دانشگاه علم و صنعت

بلاگ سان: دانشگاه ˮعلم و صنعتˮ، زمان بازگشایی خوابگاه های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز را اعلام نمود.

اعلام زمان بازگشایی خوابگاه های دانشگاه علم و صنعت
به گزارش بلاگ سان به نقل از ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، آن گروه از دانشجویان این دانشگاه که با اسکان آنها در پیشخوان خدمت سامانه گلستان موافقت شده است، می توانند از راس ساعت ۸: ۰۰ بامداد فردا یکشنبه ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰، به خوابگاه های جانمایی شده خود مراجعه کنند.
ارائه گواهی سلامت(تاییدیه پزشک با درج مهر) که به تاریخ روز است، همچون شرایط ورود به خوابگاهها اعلام شده و دانشگاه علم و صنعت سفارش کرده که دانشجویان تا حد امکان بصورت تدریجی و طی روزهای هفته به خوابگاه ها مراجعه کنند.
همچنین، دانشجویان واجد شرایط برای ورود به خوابگاه ها می توانند فقط در ایام اداری از ساعت ۸: ۳۰ الی ۱۲: ۳۰، گواهی سلامت خودرا از پزشک مستقر در اداره بهداشت و درمان دانشگاه دریافت نمایند.
مسئولان دانشگاه علم و صنعت تاکید دارند که طبق هماهنگی به عمل آمده با نیروهای حفاظت فیزیکی مستقر در خوابگاه ها، از حضور دانشجویانی که با اسکان آنها در پیشخوان خدمت سامانه گلستان موافقت نشده است و همین طور دانشجویانی که فاقد گواهی سلامت هستند، جلوگیری به عمل می آید و از امکان اسکان آنها به هر صورتی(ساعتی، موقت و...) ممانعت به عمل می آید.
این دانشگاه همین طور به آن دسته از دانشجویانی که ساکن مناطق قرمز هستند، هشدار داده که از مراجعه به خوابگاه ها جدا اجتناب کنند و پیش از عزیمت به تهران با واحد اسکان مدیریت امور خوابگاه ها بصورت تلفنی هماهنگ های لازم را به عمل آورند.




منبع:

1400/01/15
11:35:46
0.0 / 5
394
تگهای خبر: دانشگاه , رمان
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
sunblog