خزعلی مطرح كرد؛

اجرای طرحی برای کاهش آمار طلاق با کمک مشاوران

مشاور امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اظهار داشت: طرحی به کمک مشاوران مجرب برای کاهش آمار طلاق اجرائی شده تا زنان در چهار سال اول ازدواج به کمک مشاوران زندگی خودرا تقویت نمایند.

اجرای طرحی برای کاهش آمار طلاق با کمک مشاوران

به گزارش بلاگ سان به نقل از مهر، انسیه خزعلی مشاور امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه) س و روز زن با اشاره به آموزه های حضرت زهرا (س) جهت زندگی فردی و اجتماعی زنان اظهار داشت: حضرت زهرا (س) حتی لباس عروسی خودرا انفاق می کردند، گاهی چیزی را که به آن احتیاج داشتند را انفاق می نمودند این که رهبر معظم انقلاب توجه به نیازمندان را ضرورت امروز جامعه می دانند نشان از این است که ما هم باید به تاسی از حضرت زهرا (س) توجه به نیازمندان را سرلوحه امور خود قرار دهیم.
خزعلی با اشاره به دو طرح برای پشتیبانی از زنان و خانواده اظهار داشت: یکی از این دو طرح ایجاد کسب وکار خانواده محور برای اشتغال زنان سرپرست خانوار است. این طرحی است که متأسفانه به سبب کاهش آمار ازدواج و وجود تعداد قابل توجه زنان سرپرست خانوار لازم است به اجرای آن اهتمام ویژه ای داشته باشیم. طرحی دیگری هم به کمک مشاوران مجرب برای کاهش آمار طلاق اجرائی شده تا زنان در چهار سال اول ازدواج به کمک مشاوران زندگی خودرا تقویت نمایند تا شاهد کاهش آمار طلاق در کشور باشیم.
مشاور امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به پویش خون دادن اظهار داشت: طرح دیگری که توسط معاونت امور زنان درحال اجراست پویش خون دادن است. ان شاءالله در این پویش تلاش نماییم زنان برای زنان در این اقدام خیرخواهانه شرکت نمایند. همانطور که اطلاع دارید زنان به سبب وضع حمل بیشترین نیاز را به خون دارند. در صورتیکه تنها ۵ درصد زنان از اهداکنندگان خون هستند. امیدواریم زنان فرهنگی در تمام این طرح های انفاق محور مشارکت داشته باشند.

1400/11/17
13:32:34
0.0 / 5
595
تگهای خبر: شركت , فرهنگی , مراسم
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
sunblog