خزعلی مطرح كرد؛

اولویت جلوگیری از ابتلاء به مواد مخدر در میان بانوان بر درمان

به گزارش بلاگ سان، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار نمود: در مسئله اعتیاد بانوان به مواد مخدر، پیشگیری بر درمان اولویت دارد بنابراین مبحث آموزش در این خصوص بسیار ضروری می باشد.

اولویت جلوگیری از ابتلاء به مواد مخدر در میان بانوان بر درمان

به گزارش بلاگ سان به نقل از مهر، انسیه خزعلی؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در جلسه کمیته تخصصی زنان و خانواده ستاد مبارزه با مواد مخدر که عصر امروز در محل این معاونت تشکیل شد، اظهار نمود: در مسئله اعتیاد بانوان به مواد مخدر، پیشگیری بر درمان اولویت دارد، بر این اساس باید آموزش های پیشگیرانه که منجر به ایجاد باور قلبی و تقویت معنویت در بین دختران و بانوان گردد، صورت بگیرد، این امر باید از مدارس شروع شود و در دانشگاه ها با قوت بیشتر ادامه پیدا کند.
در ابتدای این دیدار معصومه فلاحیان، معاونت بررسی های راهبردی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اظهار داشت: در جهت رفع صدمه اجتماعی اعتیاد، باید به سمت مردمی شدن نگاه مبارزه با مواد مخدر پیش برویم.
در ادامه جمالو؛ ضمن اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقدام فوق العاده در جلوگیری از اعتیاد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: حدود ۴۰۰۰ شهید، جان عزیزشان را برای سلامت جان مردم شریف ایران هزینه کردند که رسالت ما را در این حوزه مضاعف می کند.
وی اضافه کرد: اعتیاد پدیده ای چندبعدی و پیچیده است که میتوان گفت نقطه شروع بزه های دیگر بوده و فروپاشی بنیان خانواده را فراهم می آورد.
گفتنی است در این جلسه، دبیر کمیته تخصصی زنان و خانواده ستاد مبارزه با مواد مخدر، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی، نمایندگانی از سازمان بسیج جامعه زنان کشور، آموزش و پرورش، سازمان فنی و حرفه ای کشور و خیلی از مشاوران بانوان دستگاههای اجرایی حضور داشتند.


منبع:

1402/05/28
12:51:30
0.0 / 5
287
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , دستگاه , رمان
این پست بلاگ سان را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات کاربران بلاگ سان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
sunblog